10 czerwca 2014 r. Concordia wprowadza nowy produkt - Starter Auto. Jest to komunikacyjne ubezpieczenie assistance, które zastêpuje dotychczas oferowane - Starter Assistance.
Produkt powsta³ we wspó³pracy z operatorem us³ug pomocy na drodze – firm± Starter „Najlepsi w awaryjnych sytuacjach”, która jest wy³±cznym partnerem niemieckiego automobilklubu ADAC w Polsce. Firma Starter jako jedyny operator w Polsce posiada w³asn± sieæ mobilnych warsztatów wyposa¿onych w specjalistyczne narzêdzia i urz±dzenia diagnostyczne.
Dziêki sieci mobilnych warsztatów i profesjonalnie przygotowanych kierowców-mechaników, ponad 50 proc. unieruchomionych pojazdów udaje siê usprawniæ na miejscu zdarzenia. Dziêki temu klienci oszczêdzaj± czas i pieni±dze.
-
Nowy produkt Concordii cechuje siê nie tylko du¿± przejrzysto¶ci± i konkurencyjnym zakresem. Jego wyró¿nikiem jest tak¿e brak ograniczeñ wieku pojazdu, który mo¿na ubezpieczyæ w pe³nym zakresie - od awarii, wypadku lub kradzie¿y – wskazuje Mariusz Gilicki – Dyrektor Biura Ubezpieczeñ Komunikacyjnych Concordii Ubezpieczenia. -
Zalet± Starter Auto jest równie¿ fakt, ¿e bez dodatkowej op³aty, Concordia Ubezpieczenia organizuje pomoc równie¿ pod domem lub siedzib± ubezpieczonego. Ta cecha jest szczególnie doceniana w okresie zimowym, przy problemach z uruchomieniem samochodu. Ponadto produkt daje mo¿liwo¶æ holowania bez limitu kilometrów na terenie Polski i a¿ 500 km na terenie Europy. Co wa¿ne - punkt docelowy holowania wyznacza klient, wedle w³asnych potrzeb i planów.
Starter Auto dostêpny jest w trzech wariantach SMART, CLASSIC i COMFORT. Pierwszy z nich dedykowany jest dla pojazdów poruszaj±cych siê w obrêbie 50 km od miejsca zamieszkania klienta. Drugi – dla pojazdów poruszaj±cych na obszarze Polski. Trzeci - dla pojazdów poruszaj±cych siê na obszarze Polski i Europy.
Przyk³ady z ¿ycia wziête
- Ca³a sytuacja nieco mnie zestresowa³a: niedzielny wieczór, auto nie wiedzieæ czemu nie odpala, a ja mia³em przed sob± ³adnych 300 km podró¿y do domu. Szczê¶liwie mechanik szybko zdiagnozowa³ problem. Do³adowa³ akumulator i spokojnie mog³em wyruszyæ w trasê, chocia¿ w nied³ugim czasie czeka mnie niezbyt przyjemny wydatek - ten akumulator ju¿ d³ugo nie poci±gnie. Mimo to ¶mia³o mogê powiedzieæ, ¿e weekendowy wyjazd zaliczam do udanych. – podaje pan Norbert z Wroc³awia – Klient Concordii.
Inny przyk³ad podaje kolejny Klient Concordii – pani Anna z Lublina - Po wieczornych zakupach w supermarkecie mia³am nadziejê na szybki powrót do domu. Niestety rzeczywisto¶æ b³yskawicznie zweryfikowa³a moje plany. Podesz³am ob³adowana siatkami do samochodu i okaza³o siê, ¿e nie mogê otworzyæ auta. Mruga³y lampki od alarmu, ale zamki by³y zablokowane. Nie wiedzia³am, co mam zrobiæ.
Przypomnia³o mi siê, ¿e przecie¿ jaki¶ czas temu kupi³am assistance na Polskê. Nigdy z takich us³ug nie musia³am korzystaæ, ale widocznie przyszed³ i na mnie czas. Poniewa¿ portfel mia³am przy sobie, odnalaz³am numer do Startera i w ci±gu 15 minut przyjecha³ mechanik na parking przed sklepem. Widaæ by³o, ¿e jest fachowcem, bo po kwadransie siedzia³am ju¿ w swoim samochodzie. Dobrze, ¿e jednak s± takie ubezpieczenia, które dzia³aj±.
¬ród³o:
Concordia