Proama rozpoczê³a emisjê kolejnego spotu w ramach kampanii promuj±cej autocasco. Tym razem ubezpieczyciel zwraca uwagê na szeroki zakres ubezpieczenia, dziêki zastosowanej formule „all risk”.
Zakres ubezpieczenia formu³owany jest zazwyczaj na dwa sposoby: w oparciu o zasadê ryzyk nazwanych lub jako ubezpieczenie od wszelkich ryzyk, tzw. „all-risk”. „All-risk” oznacza, ¿e ubezpieczenie zapewnia ochronê od wszelkiego rodzaju ryzyk, z wyj±tkiem tych okoliczno¶ci, które s± wyra¼nie wy³±czone w tre¶ci warunków ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie oferuje swoim klientom i promuje w nowym spocie Proama.
-
W reklamie podkre¶lamy, ¿e dziêki ubezpieczeniu autocasco all-risk klient otrzymuje w Proama ochronê od wszystkich typowych zdarzeñ oraz takich, które s± trudne do przewidzenia.Spot ten jest kontynuacj± poprzedniego, w którym podkre¶lali¶my inny wa¿ny element naszych ubezpieczeñ autocasco –
nowe i oryginalne czê¶ci, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturê – wyja¶nia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
Proama oferuje ubezpieczenie autocasco w trzech pakietach: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny. Warianty te ró¿ni± siê przede wszystkim dostêpnym sposobem likwidacji szkody i zastosowanymi do wyliczenia szkody rodzajami czê¶ci, co oczywi¶cie wp³ywa równie¿ na koszt zakupu takiej polisy.
Casco ASO Proama rekomenduje w³a¶cicielom aut do 4 roku. Ubezpieczenie to zapewnia pe³n± refundacjê kosztów naprawy dokonanej w Autoryzowanej Stacji Obs³ugi (ASO) z u¿yciem czê¶ci z logo producenta samochodu (czê¶ci O). Dla aut w wieku 4-8 lat dedykowane jest pakiet Casco Komfortowy, które przewiduje refundacjê kosztów naprawy przeprowadzonej w zak³adzie naprawczym nie posiadaj±cym autoryzacji, z u¿yciem czê¶ci sklasyfikowanych jako czê¶ci oryginalne o jako¶ci Q. S± to czê¶ci najczê¶ciej produkowane przez tego samego producenta, co czê¶ci u¿yte przy tzw. „pierwszym monta¿u” samochodu.
Reklama bêdzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacja zosta³a przygotowana przez Agencjê Change Integrated, produkcj± spotu zaj±³ siê Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
¬ród³o:
Proama